Spojrzenie na 2018 na scenie tech: 6 trendów technologicznych, które

technology

mogłyby zrewolucjonizować gościnność, o czym wiemy

W przyszłym roku zobaczymy, że nie tylko publiczne punkty dostępu WiFi osiągają od 1 do 20 osób na całym świecie, ale także próbę użycia druku 3D w celu stworzenia pierwszego, w pełni funkcjonującego drukowanego samochodu na świecie. Niezależnie od tego, na co patrzysz, 2018 jest ekscytującym rokiem dla technologii.

Chociaż postępy w dziedzinie technologii są niewątpliwie imponujące, można by pomyśleć, że nie ma to bezpośredniego związku z branżą hotelarską. Właśnie wtedy się mylisz. Oto sześć trendów, które powodują natychmiastowe (i rewolucyjne!) Wpływy do roku 2018:

1. Transport naddźwiękowy

Wnętrze techniki titan Elon Musk, HyperLoop One to pociąg próżniowy, który może zabrać Cię z Londynu do Edynburga w zaledwie 45 minutach płaskich. Dzięki swojej wersji beta, która ostatecznie stanie się „pasażerem gotowa” w 2018 roku, możemy spodziewać się, że kolejne lata sprawią, że w weekendy nastąpi znaczny wpływ na nasze wakacje.

Z intencją „łączenia całego kontynentu”, niezwykle szybka metoda transportu Hyperloop zbliża się do bariery dźwiękowej z prędkością zbliżoną do 700 mph i będzie miała znaczący wpływ na takie rzeczy, jak dojazdy do pracy, marketing mieszkań i transport ładunków , a także zasięg hoteli, restauratorów i innych firm w sektorze hotelarskim. Dzięki długiemu dystansowi czas podróży znacznie zmniejszy się, firmy mogą spodziewać się wielu nowych klientów pochodzących z dalszej strony, aby cieszyć się lokalną gościnnością.

2. Biometria

technologyLinia lotnicza w USA JetBlue będzie wdrażać nową procedurę przyjmowania na pokład w tym roku, używając tylko danych biometrycznych (wykorzystywanie danych biologicznych, takich jak odciski palców, rozpoznawanie twarzy, skanowanie siatkówki itp.) W celu uwierzytelnienia na lotnisku, co może prowadzić do niepotrzebnego przepełnienia paszportów i kart pokładowych.

JetBlue zamierza dokonać przejścia na biodata pasażera na wybrane loty z dniem 13 czerwca 2017 r., Co zwiększy bezpieczeństwo podróży o wiele prostsze i oszczędne. Pomimo, że w ostatnich latach tylko jeden z wielu przodujących marek wykorzystujących zabezpieczenia biometryczne poprawiające jakość obsługi klienta (Apple, Google, Samsung, Fitbit, Phillips i Paypal – a także kluby nocne premium, takie jak Mahiki w Londynie – aby wymienić tylko kilka innych) JetBlue mógłby być pionierami bezpieczeństwa linii lotniczych w 2018 roku.

3. Cryptocurrency

W ostatnich latach słowo „cryptocurrency” było gorące na ustach każdego profesjonalnego technika na świecie. Jest to pojęcie stosowane w Fintech za fale wirtualnych walut, dzięki czemu wszyscy zadają pytanie „czy banki są martwe?” Dlaczego? Ponieważ cryptocurrency umożliwia transakcje wymiany wartości, które całkowicie likwidują opłaty i prowizje poniesione w związku z korzystaniem z usługodawców bankowych lub kart kredytowych jako pośredników.

Goldman Sachs twierdzi: „Ma potencjał do redefinicji transakcji i zaplecza wielu różnych gałęzi przemysłu”. Dla specjalistów z branży hotelarskiej, krypto- rachność może umożliwić gładsze transakcje zagraniczne, przy jednoczesnym przynoszeniu zysków wszystkim stronom. Wraz z kryptokonwersją znaną jako Bitcoin, która miała potroić wartość złota w 2018 roku, przyszłość krajobrazu finansowego może się zmienić na zawsze.

4. CRM i zarządzanie rezerwacjami

Biorąc pod uwagę obawy o bezpieczeństwo w sektorze wydarzeń w ostatnich latach, technologia pomogła również zapewnić ochronne środki bezpieczeństwa. Jednym szczególnym oprogramowaniem, które powstało w tej sprawietechnology jest firma zarządzająca barem i klubem nocnym, Cluboid.

Oprogramowanie Cluboid umożliwia nocne kluby i bary automatycznie dopasowywać dane klientów do rezerwacji z ich profilem z serwisem społecznościowym i zebrać zdjęcia swoich gości na noc, a także zapewnić wewnętrzny kanał komunikacji między miejscami. Oznacza to, że wszelkie problemy lub znani kłopotzy wymienione w jednym miejscu mogą być monitorowane i sprawdzane przez inne przy użyciu bezpiecznej technologii w chmurze, pomagając ograniczyć problemy, zanim nawet się pojawią.

5. Uczenie maszynowe

Nauka maszyn jest niczym sztucznej inteligencji, gdzie komputery są lepiej wyszkolone w zrozumieniu złożonych wzorców danych bez interwencji człowieka. Audi wcześniej użył tego do udoskonalenia technologii samopodstawiania, amerykański detalista Target przewidywał ciążę kobiety, badając jej zachowanie użytkowników i wzorce konsumpcji – koncepcja sama w sobie nie jest nowa, ale w 2018 roku wprowadza obsługę klienta na nowe poziomy.

Nauka maszynowa oferuje specjalistom z branży hotelarskiej możliwość świadczenia usługi prewencyjnej, badając prawdopodobieństwo, że klient chce lub potrzebuje czegoś na podstawie danych. Oznacza to, że Twój pobyt w hotelu może już wiedzieć, którą gazetę chcesz, czy też chcesz oglądać konkretną grę sportową, a zatem odpowiednio Ci odpowiadać.

6. Wsparcie wspomagane przez AI

technology2017 widzi 88% firm w segmencie podróży i branży hotelarskiej, które już wykorzystują sztuczną inteligencję (AI), aby zautomatyzować takie rzeczy, jak rezerwacja, nawigacja i obsługa klienta, ale ma się okazać wiele nieznajomych, ponieważ globalna firma detaliczna Amazon stara się o Alexę – ich A.I. asystent – odpowiedz na swoje rozmowy i teksty obsługi klienta.

W ciągu pięciu lat Amazon ma nadzieję, że ich technologia przetwórstwa języka naturalnego jest tak solidna, że może odpowiedzieć na Twoje zapytania w czasie rzeczywistym, bardziej niż ludzkie. Jeśli zapytasz, gdzie znaleźć najlepsze kasyna bez depozytu, nie musisz przewijać internetu pełnego stron spamu, ale otrzymasz najlepsze sugestie od robota od razu. Widząc, że 44% amerykańskich konsumentów przyznaje się do preferowania chatbotów do obsługi klienta, można oczekiwać, że automatyka obsługi klienta będzie dalej rosła w 2018 roku.29

Jeden amerykański hotel nawet zaczął debiutować w eleganckich pokojach hotelowych, w których klienci mogą uzyskać dostęp do wszystkich pokoi hotelowych i sterować nimi za pomocą poleceń głosowych, a zatem zlikwidować piloty i karty kluczy.

W połączeniu z technologią biometryczną zastępującą paszporty i kartami pokładowymi, wygląda to tak, że będziemy mieli niewiele do zrobienia w 2018 roku. Chociaż w przyszłości wydaje się, że w przyszłości będzie dużo technologii, nie ma dużo bagażu podręcznego! Tutaj jest w pełni rąk 2018!