Umiejętność tworzenia Major Mana Potion jest niezwykle cenna dla wysokopoziomowego alchemika. Tworzenie Major Mana Potion jest o tyle lukratywne, że każdy eliksir można sprzedać za 3g lub więcej w Domu Aukcyjnym. Eliksiry te są potrzebne w dużych ilościach do każdego rajdu end-game, jak Molten Core lub Blackwing Lair. Każda gildia rajdowa będzie potrzebować dużych zapasów Głównych eliksirów Many i będzie wymagać od swoich alchemików, aby zajęli się ich produkcją przed każdym rajdem. Nie-rajderzy mogą spróbować 45-minutowego biegu Barona Rivendare, w którym casterom zaleca się zabranie ze sobą przynajmniej (10) Major Mana Potions.
Niestety, receptury na Major Mana Potion nie można nauczyć się u trenera. Można go zdobyć tylko jako rzadki drop z mobów lub poprzez serię trudnych questów w instancji Scholomance. Przepis ten jest przepisem Bind on Pickup, więc nie może on zostać przekazany lub sprzedany innemu graczowi i nigdy nie znajdzie się w Domu Aukcyjnym.
W tym artykule skupimy się na zdobyciu receptury poprzez łańcuch questów.
Zadanie 1: Doctor Theolen Krastinov, The Butcher
Pierwszy quest w tym łańcuchu nosi nazwę Doctor Theolen Krastinov, The Butcher i można go otrzymać od Evy Sarkhoff, kobiecego ducha, który stoi obok swojego upiornego męża tuż za drzwiami do Scholomance. Nie pojawia się przy tym zwykła ikona "dostępnego questu" (?) nad głową. Musisz raczej z nią porozmawiać i przejść przez wszystkie okna dialogowe, aż do momentu, gdy na końcu okna dialogowego pojawi się opcja podjęcia zadania.
Zadanie jest stosunkowo proste: znajdź Rzeźnika, Theolena Krastinova, i zabij go. Rzeźnik znajduje się w jednym z sześciu pokoi, które składają się na gabinet dyrektora szkoły: jest w środkowym pokoju na górnym poziomie. Po jego zabiciu, spal szczątki Evy i Luciena Sarkhoffów i wróć do ducha Evy Sarkhoff, by zakończyć zadanie. Szczątki to ponure kawałki mięsa w tylnych rogach pokoju. Nie ma żadnej specjalnej sztuczki, by pokonać Krastinova - po prostu go pokonaj. Najtrudniejsze jest oczywiście samo dotarcie tak daleko w głąb Scholomance. Oznacza to, że choć możesz otrzymać quest na poziomie 55, to tak naprawdę nie masz co liczyć na jego ukończenie, dopóki nie osiągniesz poziomu 59-60 i nie znajdziesz się w grupie z 4 innymi osobami na tym samym poziomie.
Zadanie 2: Krastinov's Bag of Horrors
Po wykonaniu pierwszego zadania, Eva Sarkhoff przygotuje dla Ciebie drugie zadanie. W tym trudnym zadaniu musisz odnaleźć Jandice Barov, zabić ją, odzyskać z jej zwłok Torbę Grozy Krastinova i zwrócić ją Evie Sarkhoff. Zabicie Jandice jest notorycznie żmudne, a ponieważ nie znajduje się ona na "ścieżce krytycznej" instancji, większość grup będzie unikać jej poszukiwania, chyba że jeden lub więcej członków grupy jest szczególnie zainteresowanych tym zadaniem.
Jandice znajduje się w Sunken Catacombs of Scholomance, które można znaleźć skręcając w prawo w głównym pomieszczeniu po Chamber of Summoning i kierując się na dół. Jandice posiada umiejętność tworzenia wielu iluzji samej siebie, ale poza tym jest to prosta walka. Najtrudniejsze w walce z Jandice jest dostanie się do niej. W Zatopionych Katakumbach znajduje się wiele szkieletów i innych pomniejszych nieumarłych, które są całkowicie odporne na obrażenia magiczne. Dotyczy to również iluzji, które tworzy Jandice. Szkielety i inni są wrażliwi tylko na obrażenia fizyczne. Magowie są tu najbardziej przydatni przy usuwaniu klątw nałożonych na innych członków grupy.
W worku z horrorami znajduje się "Krew niewiniątek", potrzebna do przywołania Kirtonosa Heralda w następnym zadaniu.
Więcej znajdziesz tutaj: recipe major mana potion
Zadanie 3: Kirtonos Herald
Gdy przyniesiesz worek z horrorami do Evy Sarkhoff, ta zleci Ci ostatnie zadanie. Twoim zadaniem jest zabicie Kirtonosa Heralda w Scholomance. Kirtonos jest przywoływany w ganku, obok Komnaty Przywołań, za pomocą Krwi Niewiniątek w ganku. Gdy przyjmiesz zadanie od Evy, otrzymasz Krew Niewiniątek, która trafi do jednej z Twoich toreb.
Dotarcie do ganku jest banalnie proste - przechodziłeś obok niego podczas wszystkich innych questów. Gdy umieścisz Krew w palenisku, Kirtonos wleci do środka i rozpocznie się walka, która jest dość prosta. Kirtonos od czasu do czasu zmienia kształt i ma sporadyczny knockback - walcz na schodach, plecami do ściany, a nie będziesz ryzykował, że zostaniesz zrzucony z werandy.
Są dwa sposoby, aby całkowicie zepsuć walkę z Kirtonosem. Pierwszym z nich jest nieumieszczenie wszystkich członków grupy na ganku. Gdy rozpocznie się walka, na szczycie schodów pojawi się duża brama. Ci na zewnątrz nie mogą nic zrobić dla tych na ganku i nie mogą zaatakować Kirtonosa - są w zasadzie zmarnowani, a grupa w środku jest skazana na zagładę. Nawet jeden zablokowany członek grupy może spowodować, że reszta grupy zostanie zniszczona. Innym sposobem na otarcie się o śmierć w tym zadaniu jest strącenie kogoś z ganku. Gdy rozpocznie się bitwa, kluczowe jest pozostanie na schodach, tyłem do bramy. W ten sposób Kirtonos nie będzie mógł kogoś strącić.
Jeśli walka i tak się nie powiedzie, osoby posiadające quest powinny go porzucić. Jeśli porzucisz quest i ponownie zdobędziesz go od Evy, ta da Ci kolejną Krew Niewiniątek. W przeciwnym razie, możesz zebrać więcej krwi za każdym razem, gdy zabijesz Jandice Barov, Rzeźnika lub Stewarda Krwi, który patroluje Relikt przy wejściu do Scholomance.
Ukończenie łańcucha questów
Jak nietrudno się domyślić, ten łańcuch zadań wymaga trzech osobnych i udanych przejść wewnątrz Scholomance. Każdy z nich wymaga pomyślnego ukończenia i zaliczenia poprzedniego questu.
Gdy wrócisz do Evy po raz ostatni po zabiciu Kirtonosa, będziesz miał do wyboru dwie rzadkie nagrody: Różę Penelopy lub Pieśń Mirah. Otrzymasz także drobiazg o nazwie Widmowa Esencja. Dzięki niemu możesz widzieć zmarłych w Caer Darrow i komunikować się z nimi. Wyposażenie bibelotu musi mieć miejsce w Caer Darrow - nie zadziała, jeśli wyposażysz go gdzie indziej - np. w Ironforge - a następnie przybędziesz do Caer Darrow. Może to być zamierzone lub może to być błąd, ale tak to działa.
Istnieją trzy bardzo użyteczne korzyści z posiadania Esencji Widmowej:
- Możesz teraz zobaczyć sprzedawcę - Magnusa Frostwake'a - który sprzeda Ci przepis na Major Mana Potion, czyli to, o czym jest ten artykuł. Znajduje się on w jednym z małych budynków na dole wzgórza, gdy wejdziesz do Caer Darrow.
- Możesz teraz łatwo naprawić swój ekwipunek i ponownie wejść do Scholomance. Jeden z widmowych sprzedawców naprawi Twój ekwipunek tak samo, jak żywy sprzedawca. Zaoszczędzi Ci to długiej drogi z Obozu Chillwind.
- Po wyposażeniu w Widmową Esencję możesz teraz zobaczyć Magistra Marduke, kolejnego ducha, który rezyduje na górnym poziomie ruin, w których znajduje się instancja Scholomance. Da Ci on zadanie, które rozpocznie łańcuch zadań Ras Frostwhisper.
Komentarze (0)